wtorek, listopada 06, 2012

Brakuje mi BuffyPedii....

Ostatnio zacząłem znów oglądać Buffy ;-) jestem po ośmiu odcinkach pierwszego sezonu i jest fajnie ;-)

No i stwierdzam, że mi brakuje BuffyPedii.


W okolicach Halloween naszło mnie nawet by może zrobić jakąś minireaktywację ;-)
Na początek jak ktoś by bardzo chciał to mogę się podzielić archiwum z BuffyPedią i małym webserwerkiem, który ją będzie wyświetlał (bez galerii, bo to jest mały i prosty serwerek i się nie zna na PHP ;-)).
Myślałem np. by ją hostować na moim Raspberry Pi, bo ruch by na niej nie był raczej zbyt duży ;-)
Ale może ktoś zna jakiś serwis gdzie bym się mógł shostować? ;-)
To jakieś 145 MB i ciutka bazy MySQLowej, choć w razie czego mógłbym chyba wywalić PHP i bazę ;-)


Podobne postybeta
Buffy dobra, brak chęci do działania zły ;-)
Walentynki
Ponowne oglądanie Buffy
DVD BtVS sezon 2
Python z urllib = najlepszy menadżer pobierania ;-)

1 komentarz:

  1. 150mb statycznych plików i mysql? Mogę wziętość to na serwer, raczej ruchu dużego to nie będzie generować.

    OdpowiedzUsuń