niedziela, listopada 15, 2009

Buffy dobra, brak chęci do działania zły ;-)

Oglądanie Buffy ma swoje minusy. Znów mnie korci żeby coś robić z BuffyPedią, ale problem polega na tym, że trudno tu wybrać dobrą strategię.
No i nie wiem czy warto. Przecież nie będę się męczył dla 30 osób, a znów w Polsce jest zbyt mało fanów żeby to jakoś popchnąć do przodu.
Ale i tak nowa wersja programu do generowania się już pisze ;-) choć to wszystko zależy do wielu czynników.
To już nie te czasy kiedy człowiekowi się chciało pisać, teraz wydaje się to być nudne.
[I tu leży prawdziwy problem ;-) się mi nie chce, to ma coś wspólnego z syndromem Maksa z Seksmisji, o którym już tu pisałem]

Inna rzecz, że zacząłem myśleć czy by jednak nie kupić sobie 8 sezonu, który wydawany jest w formie komiksów ;-)
Jajx, to już 6 lat od momentu gdy BtVS się skończyło.

Po głowie chodzi mi też xBox żeby móc zgrać w grę o Buffy ;-)

Fanowanie męczy ;-)

Jestem w połowie sezonu 7 i zbliżam się do końca, w planach na później mam obejrzenie znów 4 sezonu i może powtórkę od 5 lub od 1.


Podobne postybeta
Brakuje mi BuffyPedii....
Złe Markety ;-)
"Zostaw, zostaw. Tamtego świata się nie da uratować." - czyli syndrom Maksa
Linux umiera?
Kto mi podmienia certyfikat do GMAILa? ;-) A bardziej - jak? ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz