czwartek, maja 21, 2015

Ponowne oglądanie Buffy

Buffy skończyła jakiś czas temu 18 lat.
Ja kupiłem telewizor.

Przez to od paru dni oglądam BtVS na DVD.

Da się ;-)
Co prawda dwa pierwsze odcinki wyglądają dość dziwnie gdy się je ogląda na 49 celach, ale kolejne wyglądają zadziwiająco dobrze.

Podobno po dwóch pierwszych odcinkach i obejrzeniu wyników wprowadzono pewne zmiany do serialu, miały to być podobna głównie zmiany wizualne, np. zaczęto lepiej ubierać Willow i zmieniono makijaż Buffy. Jednak patrząc na płyty DVD wnoszę, że zmieniono chyba też taśmę albo coś podobnego bo obraz wydaje się lepszy.

Trzeba jednak szczerze powiedzieć, że przydałby się remastering czy jak to się nazywa gdy robi się wersje HDTV.

A i okazuje się, że nie jestem jedynym fanem, czy chociaż widzem Buffy w mojej firmie ;-)

Btw. ktoś się jeszcze liczy jako fan/fanka BtVS?

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Kiedy polecimy na Marsa?
Co bym chciał dostać na Google I/O 2014
Kombatanctwo JavaScript'owe ;-)
Brakuje mi BuffyPedii....
DVD BtVS sezon 2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz