czwartek, marca 01, 2012

Zamiast EMPIKu zarobił Amazon, albo o tym, że polskie ebooki są słabe

Na TVP Kultura była dzisiaj (a właściwie wczoraj) Diuna (ta wersja z agentem z Twin Peaks i Stingiem).
Film mi się nigdy nie podobał, ale stwierdziłem, że fajnie by było w końcu książkę przeczytać.
Papieru jakoś nie chcę, nie wydaje mi się być tego warta (a jak się mylę to papier zawsze mogę kupić) dlatego postanowiłem kupić ebooka.... i tu amba, ni ma.
W EMPIKu mają tylko papier.
No to poszedłem do Amazona i kupiłem sobie angielską wersję za 8.08 USD....
Mógł zarobić EMPIK i polski wydawca, ale widać nie chcą. To jakieś amerykańczyki zarobiły.




Podobne postybeta
Now książki "na kolejce"
Empik w Bonnarce ssie
Błeee
Porzucam OpenOffice.org dla LibreOffice ;-)
Potęga ebooka ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz