wtorek, lipca 05, 2011

Potęga ebooka ;-)

Dziś kupiłem sobie pierwszą książkę w Kindle Store Amazona.
Nie jest to jakaś wielka literatura ;-) bo kupiłem sobie "True Blood Omnibus: Dead Until Dark, Living Dead in Dallas, Club Dead (Sookie Stackhouse Vampire Myst)".
Miało kosztować 8.28 USD czy jakoś tak, taką cenę widziałem w pracy (ale możliwe, że miałem proxy z USA i przez to cena gupiała), w końcu kosztowało 14.14 USD.

Jednak największe wrażenie zrobił na mnie proces zakupu ;-)

Wystarczyło wybrać z listy urządzeń to na którym chcę mieć książkę i kliknąć "Buy now with 1-Click"
I po chwili (oraz po zalogowaniu się i wybraniu karty kredytowej którą chciałem płacić (co jest dziwne, bo i tak mam tylko 1 kartę :-)) książka już się ściągała na mojego tableta :-)

Takie kupowanie ebooków to ja rozumiem :-)



Podobne postybeta
Znowu czytam Samolubny gen.
Pole niemocy twórczej ;-)
Jeff Dunham - Achmed the Dead Terrorist
Imagine
eBook - jak na razie się nie opłaca

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz