środa, lipca 06, 2011

Niezdecydowany Amazon ;-)

Wczoraj tu przeżywałem, że kupiłem sobie pierwszego e-booka w Kindle Store Amazona.
Pisałem też, że cena się zmieniła w tzw. międzyczasie.

I okazuje się, że znów się zmieniła i jeszcze raz i znów ;-)
Jak jestem w pracy i wchodzę na Amazona to ceną jest raz 8.24 USD


By po chwili było 14.14 USD ;-)


Najpierw myślałem, że Amazon stosuje jakąś dyskryminacje cenową i że cenę 14.14 USD widzę gdy używam europejskich proxy, a 8.24 USD gdy amerykańskich, ale okazało się, że zależy to od innych czynników.
Nie mam pojęcia jakich, ale w ciągu 20 minut widziałem cenę 8.24, 14.14, 8.24 i znów 14.14 USD ;-)
I nie rozumiem tego.

Podobne postybeta
Niezdecydowany tramawaj
DVDowe pytanie ;-)
Potęga ebooka ;-)
Olśnienia :-)
Now książki "na kolejce"

1 komentarz:

  1. Amazon czasami tak ma. Albo zmieniają ceny z godziny na godzinę (np. płyta w brytyjskim Amazonie może kosztować 3 funty, a dwie godziny później 10 funtów), albo akurat trafiamy na zmianę i jest jak w Google - widzimy wyniki z różnych serwerów Amazona, które nie zostały jeszcze uaktualnione. :-) Dlatego warto pilnować cen, ale liczy się też to, że jeśli znajdziemy coś tanio i zdążymy kupić, to Amazon to honoruje. :) Pozdrowienia ze Świata Czytników.

    OdpowiedzUsuń