wtorek, stycznia 11, 2011

W niewoli numerów wersji...

Dodałem sobie jakiś czas temu wsparcie dla folderów w OOo2GD.
Problem w tym, że tylko w okienku importu z Google Docs. Na okno eksportu nie mam pomysłu.
Chętnie bym wypuścił nową wersję, ale... obecna wersja to 2.3.1, nowej chciałbym nadać jakiś lepszy numerek, bo 2.3.2 sugerowałoby minimalne zmiany, a to znów mała zmiana nie jest, ale nadanie numeru 2.4.0 mogłoby znów powodować zdziwienie, że czemu w takim przypadku nie ma wparcie w oknie eksportu?
To samo w Bloggeroidzie, chciałbym wypuścić wersję różniącą się tym, że ma w tekście podpowiedzi info o tym, że po wciśnięciu Menu jest tam trochę fajnych opcji, ale to nie jest jakaś szczególna zmiana, więc przejście z 1.3.8 na 1.3.9 będzie trochę dziwne....
I niefajnie przez to jest.
Niby nic, a przeszkadza i stanowi pretekst do tego by nic nie robić ;-)


Podobne postybeta
SwiftKey Flow wrażenia
No i gdzie jest mój tablet? Gdzie?
Go dla Windows przyśpiesza :-)
Czas porzucić Java'ę?
Linia najmniejszego oporu, a nie "najmniejsza linia oporu", to naprawdę prosto zapamiętać....

1 komentarz:

  1. A nie zaprzeczasz sam sobie?

    "2.3.2 sugerowałoby minimalne zmiany" i dalej "ale to nie jest jakaś szczególna zmiana, więc przejście z 1.3.8 na 1.3.9 będzie trochę dziwne"

    skoro x.x.y znaczy u ciebie minimalna zmiana, to chyba 1.3.9 jest uzasadnione? tak samo jak 2.4.0 - dla mnie taka numeracja jest chyba ok, z drugiej strony czy kogoś prócz ciebie interesuje jaką nomenklaturę używasz? Dla mnie jako użytkownika nie istotny jest numerek, ważne że jest wyższy od tego, który mam zainstalowany;)

    OdpowiedzUsuń