środa, stycznia 12, 2011

Linkownika mi zaczyna brakować...

Łozusicku... Nietopse jest...

Zacyna mi brakować jakowegoś miezca cobym trzymoć mógł linki... [OK, pojechałem Feeglowym w wersji Piotra W. Cholewy ;-)]

Nigdy jakoś mi tego nie brakowało, a teraz coraz częściej znajduję się w sytuacji w stylu "o fajna, strona dobrze by było ją zachować na kiedyś".
Niby mógłbym używać zakładek, ale jakoś do mnie nie przemawiają.

A co, jak będę miał chwilę natchnienia to sobie napiszę coś co będzie zapamiętywało wszystkie strony, które odwiedzam i będzie sobie układało listy tego co oglądam i odwiedzam najczęściej, a jak mi odbije to może będzie też starało się analizować treść stron i szukać coś podobnego! Ale to tylko jak mnie dopadnie wena i będę w stanie podatności na odbicie ;-)

Ale zaczyna mi czegoś takiego brakować.


Podobne postybeta
OOo2GD 2.1.0 - filtrowanie, sortowanie [dla niektórych ;-)] i bardziej *nixowe nazwy
T-Mobile, weźcie się odczepcie...
Graph Search.... ale o co chodzi?
EEE Storage - czyżby nie dla wszystkich?
The Shepherd's Crown