czwartek, grudnia 09, 2010

PayPal ssie!

Stwierdziłem dziś, że kupię sobie 2 koszulki.
"Płatność przez PayPal więc spoko, pójdzie łatwo" pomyślałem naiwnie.
Na pierwszą koszulkę przyszedł mail, na drugą już nie. Ale karta kredytowa została obciążona więc myślę "spoko, pewnie im coś wisi i później przyjdzie drugi mail"

A tu kicha, dostałem maila, że moje konto zostało ograniczone i, że muszę zmienić hasło, ustawić pytania pomocnicze (ktoś kto wymyślił ten kretynizm powinien się smażyć w piekle, dla niego jestem w stanie nawet zagłosować za istnieniem piekła) i rozstrzygnąć spór... jaki spór?
Okazało się, że sporem jest zakup tych koszulek........
Zrobiłem swoje, jeszcze podałem po raz kolejny numer karty i teraz czekam na rozpatrzenie sporu przez drugą stronę...

Kochany PayPalu, właśnie przekonaliście mnie do tego by jak już mi zdejmiecie ograniczenia z konta, zamknąć to konto.


Podobne postybeta
IKO
Słaby, ale wojujący ateizm - czyli "obiektywne" dziennikarstwo ;-)
"Hmm"
PayPal - rozczarowuje
Pat Condell - Boże, pobłogosław ateizm!

1 komentarz:

  1. ja swoje konto skasowałem gdy była ta szumna zmiana w regulaminach. dotyczyła chyba tego, że praktycznie każda organizacja (nawet podające się za charytatywne) mogły się dobierać do moich danych osobowych.
    konta już nie mam, świat się nie zawalił, sumienie czyste, usag szczęśliwy ;)

    OdpowiedzUsuń