czwartek, grudnia 09, 2010

PayPal ssie!

Stwierdziłem dziś, że kupię sobie 2 koszulki.
"Płatność przez PayPal więc spoko, pójdzie łatwo" pomyślałem naiwnie.
Na pierwszą koszulkę przyszedł mail, na drugą już nie. Ale karta kredytowa została obciążona więc myślę "spoko, pewnie im coś wisi i później przyjdzie drugi mail"

A tu kicha, dostałem maila, że moje konto zostało ograniczone i, że muszę zmienić hasło, ustawić pytania pomocnicze (ktoś kto wymyślił ten kretynizm powinien się smażyć w piekle, dla niego jestem w stanie nawet zagłosować za istnieniem piekła) i rozstrzygnąć spór... jaki spór?
Okazało się, że sporem jest zakup tych koszulek........
Zrobiłem swoje, jeszcze podałem po raz kolejny numer karty i teraz czekam na rozpatrzenie sporu przez drugą stronę...

Kochany PayPalu, właśnie przekonaliście mnie do tego by jak już mi zdejmiecie ograniczenia z konta, zamknąć to konto.


Podobne postybeta
IKO
PayPal - rozczarowuje
Słaby, ale wojujący ateizm - czyli "obiektywne" dziennikarstwo ;-)
"Hmm"
Chyba w końcu przejdę na ciemną stronę - otworzę sobie linię kredytową ;-)