piątek, listopada 12, 2010

3 pomysły

Po głowie chodzą mi 3 pomysły, ale jakoś się nie mogę do żadnego zabrać ;-) Może ktoś się wypowie co by mu się podobało (tu lub na Google Buzz :-)) i mnie to jakoś zmotywuje?

Prosta baza książek dla Androida.
Nie wiem jak wy, ale ja czasem będąc w księgarni miewam problem czy mam daną książkę czy nie. Głównie dotyczy to książek z cyklu Fundacja [ale akurat w tych napisanych przez Asimova się orientuję, inni autorzy mi się mylą] i cykli Orsona Scott Carda o Enderze i Alvinie.
No i mi przyszło do głowy, że fajnie by było mieć w telefonie listę książek z tytułem po polsku i po angielsku oraz autorem i w razie wątpliwości mógłbym po prostu sprawdzić czy mam daną książkę. Działałoby to w oparciu o Google Docs, a dokładniej arkusz w Google Docs, z którym mogłoby się synchronizować co jakiś czas [w celu wysłania nowej książki z telefonu do Google Docs lub pobrania nowej listy z Google Docs do telefonu].

Tłumacz do Google Buzz.
To miałoby być rozszerzenie Buzz Troll Removera [którego funkcji usuwania troli już nie używam :-)], które dodawałoby guziczek [Translate] do każdego Buzza.
Tak się składa, że mam wśród "nadawców" także ludzi posługujących się innymi językami niż polski i angielski, a czasem piszących ciekawe rzeczy.
Już się za to kiedyś zabierałem, ale nie było to takie proste ;-)

Bloggeroid dla większych ekranów.
Czyli dodanie do Bloggeroida warunkowo pokazującego się paska z ikonkami, który na większych ekranach pozwalałby np. na przełączenie się na listę wyboru blogów i podobne.
Wyobrażam to sobie w taki sposób, że na małych ekranach jak w G1 w układzie portriait na dole ekranu pokazałby się pasek ze strzałką w górę, którego kliknięcie zmieniłoby układ ekranu tak, że na dole pojawiłby się pasek z ikonkami, w układzie landscape na małym ekranie byłby to taki sam pasek tym razem z prawej strony ekranu lub już od razu pasek z ikonkami.
Na większych ekranach pasek byłby widoczny zawsze. Dzięki temu używając Bloggeroida na tablecie można by było korzystać z szybszego i bardziej naturalnego dla dużych ekranów interfejsu.

Każdy z tych pomysłów mi się podoba, ale nie wiem który najbardziej ;-)


Podobne postybeta
Piszemy rozszerzenie dla Chrome ;-)
Coś się dzieje w Android Market ;-)
Czekam na .... w Google+ ;-)
Robimy nową galerię ;-)
Przyroda...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz