sobota, grudnia 20, 2008

"Drzewo" ;-)

Narysowałem sobie moją hierarchię firm w których mógłbym lub chciał pracować ;-)
Im firma wyżej, tym bardziej chciałbym lub mógłbym w niej pracować ;-) W środku górnej chmurki jest moja obecna firma.



Na dole trzy firmy z polskiego rynku, które nie są moim ideałem, ale i tak jakieś 100 ekranów niżej jest pewna firma w której pracowałem przez jakieś 8 miesięcy ;-) W połowie między dołem tego rysunku, a tą firmą na dnie są urzędy państwowe ;-)

Nie umieściłem na tym rysunku firm o których nie mam zdania.

Jakieś komentarze? ;-) A może ktoś ma swoją hierarchię? :-)


Podobne postybeta
Chmurka prawdopodobieństwa
Terminy
OS X, ładny cholernik jest.... ale nie idealny ;-)
Eclipse vs. NetBeans
Kosmici i ich gospodarka ;-)

4 komentarze:

  1. tam na dole rozpoznaje logo asseco, prawda to? przynajmniej ja bym tam wrzucil ta firme.

    btw: pomiedzy tymi twoimi faworytami, mozna by pewnie powtykac male nikomu nieznane firmy w ktorych fantastycznie sie pracuje... ale niewiele ludzi je zna:]

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam bystrość wzroku :-)
    Sam nie znam loga, a firmę tylko "z boku" ale zdecydowanie nie należy ona do mojej listy najfajniejszych. Choć możliwe, że to tylko mój błędny pogląd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Równie ważne jak to w jakiej firmie - jest to, jakie zadania chciałbyś tam wykonywać i do realizacji których projektów firmy dołożyć swoją cegiełkę.

    Tomasz Bartczak
    Racjonalny Developer

    OdpowiedzUsuń
  4. IMHO najważniejsze są: atmosfera [a ta zależy głównie od firmy], to co się robi i to za ile się robi ;-)
    Z tym, że już dawno temu doszedłem do wniosku, że 2 pierwsze są najważniejsze ;-)

    OdpowiedzUsuń