wtorek, września 26, 2006

Eclipse vs. NetBeans

Z racji tego, że mam właśnie włączone oba te środowiska [Eclipse'a w wersji 3.2, a NetBeans w wersji 5.0] kilka uwag ;-)NetBeans nadaje się od startu do tworzenia aplikacji Web, Eclipse bez wtyczek też, ale jest to wtedy droga przez mękę.NetBeans świetnie integruje się z wieloma serwerami aplikacyjnymi, Eclipse bez wtyczek tego nie potrafi.Eclipse jest wygodniejszy. W trakcie pisania kodu Eclipse bardzo umiejętnie podpowiada, NetBeans też to robi, ale o wiele gorzej. Eclipse działa szybko, NetBeans się wlecze.Ideałem byłoby połączenie Eclipse z NetBeans, z NetBeans można by wziąć integrowanie się z serwerami aplikacyjnymi i edytor JSP, reszta jest IMHO lepsza w Eclipse.[wpis nie wnosi wiele nowego, ale jest ;-)]


Podobne postybeta
Był wrzesień, jest październik
Plug-in master ;-)
Czas spierdalać...
Mojo
IDE dla Go

1 komentarz:

  1. Przemku, trafiłem na Twój blog, gdyż poszukiwałem informacji na temat netbeans i eclipse'a.

    Z ciekawości wyświetliłem sobie Twój profil i zauważyłem spory błąd, mianowicie proponuję abyś sekcję "Ulubione książki" przemienił w "Ulubieni autorzy książek", albo też wpisał tytuły w miejsce nazwisk pisarzy. Zdajesz się być człowiekiem inteligentnym, a w profilu "babol" że aż piszczy...

    Pozdrawiam i mam nadzieję, iż wybaczysz mi tą, raczej konstruktywną, krytykę

    OdpowiedzUsuń