wtorek, lipca 15, 2008

Tramwaj vs. samochód

W Krakowie wygrywa tramwaj :-)

Dziś do pracy pojechałem samochodem. Wyjechałem o 8:30, na parkingu pod pracą byłem o 8:55. Pokonałem więc trasę w 25 minut [a były czasy gdy praktycznie tą samą trasę pokonywałem w 6-7 minut... ;-)], droga powrotna trwała za to 20-22 minuty.
Dla porównania jazda do pracy tramwajem zabiera 14-16 minut :-) dojście do tramwaju to jakieś 2-3 minuty.
Czyli jakby nie patrzeć tramwaj jest szybszy. Można w nim też spokojnie poczytać książkę.

Podobno jazda tramwajem jest też bardziej ekologiczna :-) ekonomicznie wypada porównywalnie z jazdą samochodem, ale to tylko przez to, że jakoś szczególnie mi nie zależy na kupieniu krakowskiej karty miejskiej, dlatego codziennie muszę kasować 2 bilety.


Podobne postybeta
Białe paskudztwo trzyma się mocno ;-)
Lubię tramwaje :-)
"Demon" prędkości
Urlopowanie ;-)
So many Kindles..... ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz