wtorek, sierpnia 29, 2006

"Demon" prędkości

Byłem dziś umówiony w Krakowie na godzinę 9:00. Wyjechałem z domu o 6:55 to jak się okazało w okolicach Balic byłem po 90 minutach ;-) w okolicach 8:20-8:25 co daje mi średnią prędkość na ponad 120 km trasy na poziomie 80 km/h ;-)A trzeba pamiętać, że wliczyć w to trzeba jazdę najpierw po normalnych drogach, później po drodze szybkiego ruchu ze światłami na których musiałem stać no i 2 punkty pobory opłat na A4 ;-)Co najważniejsze wydaje mi się, że udało mi się to zrobić bez łamania przepisów ruchu drogowego :-) [albo powiedzmy - bez nadmiernego ich łamania ;-)]. Tam gdzie trzeba było jechać 70 km/h to starałem się tyle jechać, jedynie można mieć wątpliwości co do moich szczytowych prędkości na A4 ;-)Oficjalnie stwierdzam, że nie lubię szybko jeździć i mam nadzieje, że w przyszłości już nie będę musiał osiągać takich rezultatów.[dla porównania jeżdżąc do Krakowa gdy pracowałem w Motoroli moja średnia prędkość wynosiła około 54 km/h ;-)]


Podobne postybeta
120 km/h, czyżby nowe 140 km/h? ;-)
Był sobie dzik....
Mysaifu JVM - czytamy sobie kod :-) [i klniemy na C++]
Cena benzyny w górę, wydatki na paliwo w dół ;-)
Metoda na idiotę, czyli sposób pokonywania autostrady we mgle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz