czwartek, sierpnia 31, 2006

Zmusiłem Asus MyPal A636N do pracy z WiFiFoFum :-)

Przeprowadziłem dziś pierwszy dłuższy i udany eksperyment z wardriving'iem ;-)Moja baza wykrytych sieci WiFi wzrosła do 97 sztuk [z czego jak widzę wiele to zwykłe modemy do Neostrady], jeśli ktoś jest ich ciekaw to tutaj znajdzie mapkę ;-) [wyciąłem wszystkie dane z logów WiFiFoFum poza nazwą sieci i jej współrzędnymi]Cały eksperyment to wynik tego, że udało mi się zmusić kartę w moim Asus MyPal A636N do współpracy z WiFiFoFum :-)Karta WiFi w tym PDA ma przykry zwyczaj wywracania całego WiFiFoFum, jednak jest na to sposób.Mój sposób polega na tym, że stworzyłem przy pomocy pracowego laptopa sieć ad-hoc do której włączyłem PDA, dzięki temu karta WiFi jest cały czas przekonana, że jakaś sieć jest dostępna, nie idzie więc spać, a WiFiFoFum ma z kim rozmawiać.[zdjęcie nie ma nic wspólnego z tematem, ale ponieważ mi się podoba to trafiło do tego wpisu :-) [zrobione wczoraj]]


Podobne postybeta
+50° 0' 38.91", +18° 28' 5.80"
Zamówiony
Asus A636N + WM6 = porażka
Windows Mobile 6 w Asus A636N
Jak biegnie A1? :-)

1 komentarz:

  1. Ha, ja też mam tego Asusa, ale nic z tego, nie działa :(
    Mimo, że ma z kim gadać cały czas!

    OdpowiedzUsuń