sobota, kwietnia 22, 2006

TQM, BPEL, CVSNT i inne skróty

Dziś w trakcie zajęć na Politechnice korzystałem z uroków szybkiej sieci ;-)
Dzięki temu odkryłem poprzez Google Earth, że są nowe zdjęcia satelitarne terytorium Polski, między innymi znalazłem tam nowe zdjęcia mojego nowego miejsca pracy (tutaj dzięki Google Maps)
Posłuchałem też dość ciekawego referatu o TQM czyli Total Quality Management, odebrałem też indeks ;-)
Dowiedziałem się też, że powinienem wiedzieć co to BPEL, rozumieć sens certyfikacji oprogramowania i nosić ze sobą drobne ;-)
Tym razem olśnień nie przeżywałem, a ponieważ zbliża się maj czyli moje wystąpienie "na forum" to chyba zacznę znów zwalczać moją "semisubiektywną" klasyfikację dokumentów, a jak się uda to przy okazji przemęczę do końca konfigurację CVSNT.


Podobne postybeta
Teleskop :-)
A taki sobie nowy ficzer - filtrowanie :-)
Wdrażam CMM ;-)
Sklep z mieszkaniami
Działa :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz