sobota, stycznia 02, 2010

A taki sobie nowy ficzer - filtrowanie :-)

Ze się zaczął nowy rok to i nowe obowiązki ;-) i dziś musiałem poszukać tekst referatu, który kiedyś razem z kolega mieliśmy na konferencji. Myślałem, że mam go w Google Docs tylko, że w OOo2GD strasznie trudno mi go było znaleźć...
Dlatego dodałem sobie nowy ficzer ;-) czyli filtrowanie, tutaj filmik jak to teraz działa :-)


Dzięki filtrowaniu wyszukiwanie powinno być o wiele wygodniejsze. Nie jestem jeszcze pewien czy tak to będzie ostatecznie wyglądać, bo możliwe że lepiej byłoby zrobić to tak, że filtrowanie odbywałoby się w ComboBox z autosuggestem i zrobienie Enter by pobierało plik i otwierało go w OpenOffice.org.

Btw. okazało się, że dokumentu nie miałem w Google Docs, ale w standardowym miejscu które wykorzystuje w trakcie testowania OpenOffice.org2GoogleDocs czyli na dysku E:\ ;-)


Podobne postybeta
Strzeż się uses-feature
OOo2GD 2.1.0 - filtrowanie, sortowanie [dla niektórych ;-)] i bardziej *nixowe nazwy
TQM, BPEL, CVSNT i inne skróty
Funeral TV
OOo2GD 1.8.1 - i znów poprawki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz