niedziela, października 20, 2024

F** off G ;-)

Lata temu napisałem Bloggeroida i wrzuciłem go do wtedy Android Market.

Ponieważ go nie updatuje (chociaż działa też na Androidzie 15) to mi go Google zdelistowało, a mój update który updatował do wyższych wersji Androida nie przeszedł weryfikacji przez coś tam....

Teraz Google mi grozi, że mi zlikwiduje konto jeśli nie dam im zdjęcia mojego paszportu, dowodu osobistego, prawa jazdy albo czegoś podobnego...

I nie, nie dam chyba. Fuck off... 

Rozumiem, zgadzam się nawet na pewnym poziomie z takimi wymaganiami bo to niby ma zapewnić, że jest ktoś odpowiedzialny za apkę.... ale z drugiej strony? Przyjmują chętnie kasę od różnych ruskich trolii, od firm które reklamują scam, od apek które działają w modelu fremium i czerpią zyski z jakichś frajerów którzy kupują rzeczy w grze za ciężkie pieniądze i jakoś im to nie przeszkadza...

Więc nie, trudno, nie będę miał aplikacji w Google Play ;-)

Inna sprawa, macie mają kartę kredytową, powinno wam wystarczyć do potwierdzenia tożsamości.


Podobne postybeta
Wdrażam CMM ;-)
Wernyhora mode 2 ;-)
Jak wykryć, że ktoś nam zmienia klasy w JVM?
Kryzys Androida
Żyje :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz