czwartek, czerwca 20, 2024

Steam Deck OLED po 24h :-)

Po pierwszych 24h zabaw ze Steam Deck OLED stwierdzam, że fajny, fajniejszy jak dla mnie od Nintendo Switch, ale mogliby zrobić wersję z baterią ;p

Doom 2016 działa super, choć w niektórych miejscach trochę rwało.


Do tego mam AirPatrol Sid'a Meier'a :-) i też się da grać (to jest gra dla której mam Parallels i licencję Windows 10 ;-))

Główne plusy w porównaniu do Switcha to większy telewizor, a niestety z moim wzrokiem większy telewizor to jest to co jest potrzebne ;-) i wygodniejsze joystkicki.

Nie wiem czy będę ryzykował np. z Fallout 4 ;-) 

Dla mnie to jest konsola do gry w Dooma 2016.
Zauważyłem, że jak gram tak 3-5 razy w tygodniu po 25 minut dziennie to mam lepszą kontrolę nad priorytetami* i ogólnie szybciej się skupiam. Więc dla mnie to jest pomoc intelektualna niemal ;-)

W ogóle jak zauważyłem dla mnie najlepiej działają gdy jestem "rozbiegany" albo nic mi się nie chce, czy nie umiem się nad niczym skupić:

  • Doom
  • Pomodoro
  • żonglowanie
  • medytacja

* - tak wiem, że priorytet w liczbie mnogiej nie ma sensu ;-)



Podobne postybeta
Moja triada spokoju to jednak nie triada a tetrada spokoju ;-)
Ostatni Rammstein... przynajmniej w 2024 ;-)
Seriale na podstawie gier... na razie 2 się udały ;-)
Weekend i będzie krótki tydzień.
A ja wybrałem Xbox One ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz