poniedziałek, maja 31, 2021

Weekend i będzie krótki tydzień.

Odkrycie z weekendu, nowa konsola powoduje, że człowiek więcej gra ;-)
Ale bądźmy szczerzy jest jednak różnica między moim starym Xboxa One, a nowym Xbox Series X.
Mam wrażenie, że gry prawie w ogóle nie potrzebują czasu by się ładować ;)
Kiedyś w Fallout 4 przejście między lokacjami potrafiło trwać i z minutę, a teraz 5 może 10 sekund.
Doom podobnie szybko się uruchamia.
Co ciekawe przejście między konsolami było z saveami :-) więc mogę kontynuować swoje gry.
Zacząłem też grać w The Outer Worlds i jak na razie mnie wciągnęło.

Zrobiłem sobie też przed chwilą update Androida na moim Pixel 4 XL do Androida 12 w wersji beta i jak na razie działa całkiem fajnie.

A tydzień który się zaczyna wygląda niepokojąco, ale i daje nadzieję ;-)
Dużo spotkań, co jest złe i już pamiętam czemu nienawidzę scruma ;-) kanban jest jednak dla mnie lepszy.
Z drugiej strony tylko 3 dni ;-)
Plan na 4 dyniowy weekend to może w końcu zbudować wahadłowiec z LEGO :-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
A ja wybrałem Xbox One ;-)
Wielosystemowość ;-)
Skalowanie miernika jakości powietrza ;-)
Seriale na podstawie gier... na razie 2 się udały ;-)
Mój Robot - podejście pierwsze ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz