czwartek, lutego 29, 2024

Notatki są trudne ;-)

Nie prowadzę notatek... mam wiele miejsc do ich prowadzenia, ale jakoś nie prowadzę ich... tzn. celowo, mam masę "notatek" w innych rzeczach.
Np. w mailach, albo czatach.

I tak wiem, że po zmianie pracy (prawie 2 lata temu ;-)) utraciłem wiele notatek, bo często nawet rzeczy, które sobie prywatnie znalazłem ludzie mnie pytali przez Slacka i dzieliłem się Slackiem, a jak ktoś chciał później coś podobnego to mu/jej to dawałem szukając poprzedniego wpisu ;-)

Stąd chyba do mojego "pracę zmieniasz częściej niż telefon czy e-mail" muszę dodać "i miejsce do składowania notatek też ;p"



Podobne postybeta
Zły komputer, zły....
A może by tak nosić drugi telefon specjalnie do on-call'a?
Budżet na spotkania
Ani linijki....
Telefon jako repeater WiFi ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz