niedziela, lipca 10, 2011

Ani linijki....

Tak sobie uświadomiłem, że w tym tygodniu chyba nie napisałem nawet 1 linijki kodu......
Prywatnie to na 100% nic, zastanawiam się czy coś w pracy napisałem.... z bazą walczyłem, deploya robiłem, przekazywałem robotę... dupa chyba ani linijki nie napisałem.......
Smutne.... Na kiego mi awans jak to oznacza pisanie mniejszej ilości kodu?
Tak się zastanawiam, może coś na początku tygodnia napisałem? Ale raczej nie.
Pracę bym sobie zmienił na taką gdzie się programuje. Ale to zawsze ryzykowne, naobiecują, że się będzie coś pisało, a później nie dadzą :-(
To jest tak, idziesz do pracy by programować, programujesz, jeśli robisz to w miarę dobrze i masz dobre kontakty z innymi ludźmi to Cię awansują, ale zabierają kod, każą go innym oddawać i w pewnym momencie więcej tekstu piszesz w mailach niż w IDE......

Podobne postybeta
Dziwna konkurencja
Notatki są trudne ;-)
Przepis na szybkie programy ;-)
Niech dadzą Darta dla Androida ;-)
Uwaga na Pottermore i Harry'ego Pottera jako ebooki po polsku

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz