niedziela, grudnia 29, 2019

A może by tak nosić drugi telefon specjalnie do on-call'a?

Trafiłem znów na on-call'a ;-) po 3.5 roku błogiego bycia bez on-call'a, znów go będę miał...

Tym razem używamy aplikacji, która zowie się PagerDuty.

Z drugiej strony, ostatnio zacząłem odkrywać uroki trybu samolotowego w telefonie, bo nagle nie ma się tych wszystkich powiadomień*

Ale nie wypada włączać trybu samolotowego, gdy PagerDuty chce gadać i sprawdzać czy czasem nie ma jakichś problemów z naszymi zabawkami.

Stąd powoli w głowie rodzi mi się pomysł noszenia 2 telefonów gdy jestem na on-call'u :-)
Jeden bym skonfigurował z PagerDuty, firmowym Slackiem i takimi sprawami, a drugi byłby tylko z moimi zabawkami**

Zawsze mam najmniej 2 w miarę dobre telefony w domu i zaczyna mnie kusić taki układ...


* - tak, wiem, że można je wyłączyć, większość mam wyłączoną, ale przez to co jakiś czas mnie kusi żeby sprawdzić czy np. ktoś do mnie na Telegramie nie pisze, albo na WhatsApp.
** - teraz mam tylko PagerDuty zainstalowane z firmowych rzeczy, nawet nie mam firmowego WiFi włączonego.


Podobne postybeta
On-call....
Ostatni on-call ;-)
Kiedy następny on-call?
Wybory mi poprawiły humor ;-)
Idą wybory i mnie kusi wprowadzenie mojej własnej ciszy około wyborczej ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz