sobota, października 07, 2023

Kopia zapasowa ważna ;-)

Zawsze i wszędzie piszą by zrobić kopię zapasową przed czymś ryzykownym....

Mam Ci ja sobie Todoista i Obsidiana i je kiedyś pożeniłem przy pomocy Pythona, do tego mam w Alfredzie wtyczkę która dodaje cosie do Todoista...

Mam więc takie coś:


W Alfredzie robię todo, które trafia do Todoist, a później mój skrypt robi mi taska w ToDo w Obsidianie...

Wpadłem na pomysł, że jeszcze fajnie by było dodać zapytanie do OpenAPI i ChatGPT z promptem:

Between triple backtics is item from my todo list it may be in English or Polish, if possible add some details like possible steps, sources and so on. Format text for "description" as markdown, and place it in JSON field "description".
Results should be JSON with original ToDo item as "title" and additional info as "description", if you are not able to do it return empty JSON. ```{item}```

I by zamienić mój flow w:



Nie było to jakieś przesadnie trudne...

Poza jednym małym problemem ;-)

W kodzie mojego skryptu chciałem się zabezpieczyć tak by skrypt nie pytał ChatGPT o rzeczy, które już mają jakieś dokumenty w Obsidian'ie...

Ale mi się źle warunek napisał, więc on pytał o te właśnie które już miały coś ;-)

Więc straciłem wszystkie własne notatki związane z moim ToDo...

Time Machine z macOS nie do końca chciało pomóc bo się ciągle wieszało, ale w końcu wejście na dysk z Time Machine i skopiowanie ręcznie plików pomogło ;-)




Podobne postybeta
Search it later ;-)
Żenienie Todoist z Obsidian przy pomocy Pythona ;-)
GPT + Python = sprawdzanie czy 5 książka z Bobiverse już jest dostępna ;-)
Mistral czeka na książkę
Alfred + Todoist i wysyłanie tasków do projektu, a nie tylko do Inbox'a ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz