środa, maja 03, 2023

"3 minuty", "9 minut" - WFH zmieniło moje podejście do zegarka

Jestem sobie na urlopie i nie liczę czasu ;-) ale w pracy, w czasach pracy z domu mój kontakt z zegarkiem to jest prawie zawsze szybkie sprawdzenie która jest godzina i zwykle komentarz w stylu "3 minuty", "9 minut" które oznaczają ile mam czasu do następnego spotkania.
3 minuty wystarczą żeby pójść do toalety ;-) i uzupełnić szklankę z herbatą i szklankę z Colą.
9 minut może pozwolić nawet na zadzwonienie ;-) albo śniadanie.
Tak z 20 minut trzeba by zjeść obiad.

Ja i zegarek mamy trudny związek, z jednej strony często sprawdzam która jest godzina i lubię być na czas (chociaż nie zawsze mi się udaje ;-)), z drugiej nie znoszę tej presji by żyć wg zegarka.

A urlop jest na razie dość deszczowy ;-)


Ale pogoda się poprawia ;-)








Podobne postybeta
Dieta pączkowa.... to zły pomysł ;-)
Deszczowy Niebieski Ząb ;-)
Coca-Colowy eksperyment cd ;-)
[SOLVED :-)] Google kłamie ;-) co do tego jak często odświeża subskrypcję kalendarzy
Bez cukierków i Coli

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz