czwartek, października 29, 2020

[SOLVED :-)] Google kłamie ;-) co do tego jak często odświeża subskrypcję kalendarzy

Update:

Okazuje się, że jest sposób, trzeba iść na stronę https://calendar.google.com/calendar/u/0/syncselect i tam zaznaczyć takie kalendarze by się synchronizowały :-)

Jest tak, w pracy mam Outlooka, prywatnie używam Google Calendar.
Chciałbym móc "w domu"* widzieć spotkania w kalendarzu**....

No to mam wyeksportowany kalendarz firmowy z Outlooka do pliku ICS, mam ten plik zaimportowany w Google Calendar... i nic, spotkanie się nowe nie pojawiają, tylko te które były w momencie subkrypcji.

Najpierw myślałem, że to Microsoft coś popsuł, ale nie, jak sobie pobieram ten plik cURLem to widzę jak mi dochodzą nowe spotkania....

Szukałem po Internecie i Google twierdzi, że robi refresh takich kalendarzy co 8 godzin....

I nie robi, wrzuciłem sobie do sieci swój plik ICS i widzę w logach, że ostatni raz Google Calendar dotykał się go mniej więcej 25 godzin temu i od wtedy cisza...

Będę monitorował sytuację i zobaczę czy w końcu jednak odświeży ten kalendarz, czy może jednak nie ;-)



* - nawet na WFH na którym jestem (jak i wielu innych) od połowy roku w domu to wtedy jak nie pracuję.

** - głównie dlatego, że od tego pół roku szczególnie, a wcześniej też dość często masa innych ludzi wie lepiej co powinienem ze swoim czasem robić ;-)***

*** - do teraz pracując z domu nie miałem czasu żeby pójść nowe okulary kupić!!




Podobne postybeta
Wpisy z Bloggera jako eventy w Google Calendar, odsłona 3 - Aplikacja ;-)
Cisza
Gupia pandamie
[Updated] Największe zagadki wszechświata - imieniny, kto ustalił, że taka Grażyna ma imieniny 1 kwietnia?
Ucieczka z Evernote - wersja 0.0.1 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz