niedziela, maja 23, 2021

Multisystemowość ;-)

Chciałem dziś wrzucić na FB kawałek strony IHG z info o mojej rezerwacji w Gdańsku ;-)
Ale żeby nie ujawniać wszystkiego chciałem zamazać numer rezerwacji i daty.

Ale szczerze choć używam macOS od ponad 7 lat to nadal nie znalazłem dobrego programu do przeglądania i przerabiania obrazków ;-)
Nadal nie mam tutaj IrfanView, choć mam nań licencję :-).... ale mam za to Parallels... i licencję na Windows 10 ;-)

Więc mój zrzut ekranu z macOS poszedł do Yoink (czyli został przeciągnięty z prawego dolnego rogu ekranu do Yoinka), po czym odpaliłem Parallels, i w Parallels InfranView ;-) po czym przeciągnąłem do IrfranView w Parallels obrazek z Yoink i zrobiłem swoją edycję ;-)
Póżniej Save w to samo miejsce i już miałem obrazek z edycją ;p


Chociaż tak, to jest overkill ;-)



Podobne postybeta
Oni tak na poważnie w Windows?
Ficzer, za który lubię Linuksa ;-)
Windows....
Electron + Airly = wskaźnik jakości powietrza w pasku ;-) - part 2, źródła ;-)
Z pamiętnika developera... Do czego służy programista?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz