piątek, marca 17, 2023

Czyżbym miał już zbyt wolny komputer? ;-)

Przyznam, że jak teraz w tym samym czasie próbuję korzystać z komputera i jednocześnie trenują się modele do tagowania postów to zaczynam zauważać, że mój MBP15 z 2018 roku z 32 GB RAM i i9 jakiś taki wolny jest ;-) i mnie zaczyna kusić coś z M2 Max i 96 GB RAM ;-)
Chociaż fakt te prawie 26k PLN mnie lekko hamują ;-) 

Patrząc na prawo Moora, jeśli mój obecny laptop to wrzesień 2018 roku, a te nowe M2 Max to chyba styczeń czy luty 2023 to mamy 4.5 roku, czyli powinien być szybszy o jakieś 4-5 razy ;-) (dokładniej 4.75682846 ;-)) jeśli przyjmiemy, że komputery zwiększają swoją szybkość 2x na każde 24 miesiące, na 18 miesięcy to by było 8 razy ;-)

OK, ziarno zostało zasiane ;-)



Podobne postybeta
Mój Macbook ma 4 lata
Czyżby nowy Macbook się zbliżał? ;-)
Telewizja nie dla idiotów...
Przydatne i nieoczywiste "narzędzia" czy rzeczy, które pomagają w podróżach
Dla Java'y Apple Silicon M1 to jednak nadal x86 ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz