czwartek, marca 23, 2023

Czy to już pracoholizm? ;-)

Pracuję nad rozwiązaniem związanym z lokalizacją ładowarek do EV, mam dostęp np. do lokalizacji większości ładowarek na świecie.
No i wczoraj w Juracie znalazłem nową ładowarkę przy Bryzie i widzę, że jej nie ma w bazie i się zastanawiam czy ją dodawać i czy to już jest pracoholizm? ;-)

Pomyślałem, popytałem i dodałem ;-) zobaczymy kiedy się pojawi ;-)

Ale jest szansa, że komuś to pomoże bo jednak trochę strach wjechać na Półwysep Helski samochodem elektrycznym bo na razie ładowarki są widoczne tylko w Jastarni i w Helu ;-)
A tak może będzie też dodana taka w Juracie :-)


Podobne postybeta
Prakacje ;-)
Spokój=Nuda
Czy kosmita zobaczy rusztowania?
Nowy coś do pisania - constants list/reference/cokolwiek ;-) albo spis stałych
Morze i plaża mnie dziś zmoczyły i chciały pochłonąć ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz