niedziela, stycznia 23, 2022

COVIDowe Pentium Pro ;-)

Tak właśnie policzyłem i jutro minie 686 dni od dnia kiedy poszliśmy na jakiś czas pracować z domu bo po co ryzykować....

Jaki to ma związek z Pentium Pro? ;-) Bo Pentium Pro to Intel 686 ;-) [dokładniej 80686] ;-)

W skrócie, nie podoba mi się ten allegrowicz ;-)

Patrząc na to inaczej, przeciętnie mamy na tym świecie koło 4000 tygodni.

W ramach dystansu społecznego spędziliśmy już 98 tygodni, za chwilę będzie to 100 tygodni... czyli 2.5% "szacowanego czasu życia". 

Dla mnie to stanowi ponad 10% mojego dotychczasowego "życia zawodowego".




Podobne postybeta
Celeron M353 900MHz vs. Intel Atom 1.6GHz, czyli o tym czemu jest remis? ;-)
Filmy
ETA - liczymy szacowany czas zakończenia [przybycia ;-)]
Rok temu zmieniłem pracę - podsumowanie
"Chiba widziałem Księżyc" ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz