piątek, czerwca 30, 2017

Rok temu zmieniłem pracę - podsumowanie

Dziś o północy minie rok od momentu gdy zmieniłem pracę.

Jest dobrze :-)
- śpię lepiej,
- schudłem,
- nie jestem tak często wkurzony,
- nie narzekam tak dużo,
- zarobiłem więcej (różnicy powinno wystarczyć na samochód*),
- uczę się nowych rzeczy**,
- byłem w Irlandii i USA,
- nie mam on-call'a,
- codziennie szlifuję angielski***.

Tak z perspektywy stwierdzam, że to był dobry ruch :-)

* - mój poprzedni samochód tyle kosztował jak go kupowałem jako nówkę sztukę, a tutaj nie liczę jeszcze bonusu i podobnych ;-)
** - np. dopiero teraz używam w kodowaniu w pracy Java'y 8.
*** - bo mamy zdecydowanie bardziej międzynarodowy zespół.


Podobne postybeta
Czas nowych laptopów ;-)
Języki w szkole
No i nie kupię klawiatury do Transformera
Netflix w służbie nauki - nauki języka ;-)
Podstawy książkometrii ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz