sobota, maja 05, 2007

Filmy

Proszę telewizja publiczna w odstępie niecałych 24 godzin pokazała dwa świetne filmy ;-)Pierwszy to Angelus przedstawiający losy Janowskiej Grupy Okultystycznej pod wodzą Teofila Ociepki. Film wart obejrzenia choćby ze względu na zdjęcia, a i fabuła warta jest uwagi.No i po obejrzeniu tego filmu już nikt nie będzie się dziwił powiedzeniu "Nie godoj do mnie chopie, ty ciulu!!!" ;-) [Tutaj ukłony dla kolegów z firmy na M ;-) którzy wiedzą o co chodzi ;-)]Sam Angelus wywołał rok temu we mnie taką tęsknotę za Śląskiem, że aż zdecydowałem się na porzucenie Krakowa i firmy na M ;-), przez co wpadłem po uszy w pewną firmę z Katowic, ale to już na szczęście za mną ;-) [15 maja mnie rok od momentu gdy zaczęła się ta największa pomyłka mojego życia - w każdym bądź razie zawodowego ;-)]Drugi film to Hackers, czyli Hackerzy ;-) Film zabawny i na pewno ze świetną muzyką [najlepszy kawałek, który towarzyszy sceną na stacji Grand Central niestety nie trafił do oryginalnego soundtracku :-(].Jeżeli już o filmach mowa to warto zajrzeć na stronę zawierającą wszystkie Tech Talks z Google'a. Wiele z tych wykładów warto obejrzeć.


Podobne postybeta
Filmy "komputerowe" ;-)
Nieznane ścieżki Garbage Collectora :-)
A może by tak porzucić prasę i social media?
Największy sekret demokracji
O rośliny, zwierzęta, urządzenia i relacje z innymi ludźmi trzeba dbać ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz