niedziela, lutego 05, 2017

Wtyczka na pamięć - brniemy dalej ;-)

Moja wtyczka na pamięć, która ma wyświetlać "uwagi" do odwiedzanej właśnie strony WWW nabawiła się nowego ficzera ;-)
Potrafi wyświetlać wybrane uwagi na górze strony:


Ta uwaga tutaj przypomina mi bym nie robił zakupów na Amazon'ie w nocy, bo wiem, że wtedy mam opuszczoną gardę i chętniej wydaję pieniądze ;-)

Na innej stronie mam taką przypominajkę:


Bo już się kilka razy naciąłem, a nie zawsze o tym pamiętam.

Na popularnej stronie społecznościowej zaś:


Bo nie chcę żeby mi wchodzenie na tą stronę kończyło się na sprawdzaniu kto jest ;-)

Sam popup wtyczki nadal nie jest zbyt piękny:


Ale zdecydowanie bardziej użyteczny niż poprzednio :-)

Źródła wtyczki jak zwykle dostępne na moim GitHub'ie.

Teraz przydałoby się dodać możliwość synchronizacji uwag między instancjami przeglądarki...


Podobne postybeta
Dziwne linki w iGoogle ;-)
EEE Storage :-)
Błeee
Niezlecenia ;-)
Rozszerzenia Chrome - Content Script nie wszystko może...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz