niedziela, sierpnia 15, 2021

Szczepionki mRNA są niemal specjalnie dla programistów i programistek ;-)

Podobno ciągle są ludzie, którzy mają wątpliwości co do szczepień.

Ja nie mam, ale jakiś czas temu znalazłem ciekawy wpis na blogu o kodzie źródłowym szczepionki na COVID-19 robionej przez Pfizer-BioNTech :-)

Bo jako, że to jest szczepionka mRNA czyli zapisana w kodzie cyfrowym to ma kod źródłowy :-) i do tego jak się okazuje dość krótki :-) bo składa się z 4284 znaków :-)

Tutaj link do polskiego tłumaczenia.

Wg mnie must read dla programistów i programistek :-)




Podobne postybeta
Fauci ouchie - mam i ja ;-)
Czemu się szczpię?
Państwo wybiórczo opiekuńcze ;-)
Zdjęcia i Gadacz
Dziś programista ma być teoretycznym algorytmistą, a praktycznym kleistą ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz