piątek, października 23, 2020

Powrót laptopa :-)

Wrócił do mnie mój laptop, którego bateria mocno zgrubła ;-)

Teraz dostałem nową :-) co ciekawe, załapałem się na program Apple dzięki któremu bateria w moim laptopie została wymieniona za darmo :-)

W trakcie gdy laptop był chory używałem mojego Macbooka Air jako "głównego" komputera i był problem...

Jest jednak zauważalna różnica między:


Z Macbooka Air, a:


Z Macbooka Pro :-)

Może to przez to, że w mojej przeglądarce jest zawsze cała masa zakładek i z racji ćwiczenia zadanek mam ostatnio zawsze otwartego IntelliJ'a :-)

Ale laptop wrócił, został zdezynfekowany i działa :-)

A Macbook Air aka Maleństwo wrócił do bycia maszyną kanapowo-łóżkową :-)




Podobne postybeta
Pierwsze hack'i pamięta się najlepiej ;-)
Power ;-)
Z placu boju z Bloggeroidem ;-)
Pożar...
Otwarty umysł - definicja ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz