poniedziałek, sierpnia 17, 2020

Dylemat fryzjersko moralny ;-)

 Jest tak. Muszę się ostrzyc ;-)

Nie mam za dużej ilości włosów na głowie, ale teraz właśnie wchodzi ich ilość w ten obszar gdzie wyglądają dziwniej niż zwykle ;-) jest ich na tyle dużo, że je widać, a na tyle mało, że wzbudzają niepokój ;-)

Muszę więc iść do fryzjera i tu mam dylemat natury moralno-fryzjerskiej ;-)

Jest tak, dawniej chodziłem do 1 pani fryzjerki, ale ona się wyprowadziła z Krakowa i na jej miejsca przyszła inna pani fryzjerka.
Zacząłem chodzić do tej nowej pani.
Jednak ta poprzednia pani ostatnio wróciła....

I teraz moja pani fryzjerka jest na urlopie.

A ta moja poprzednia pani fryzjerka nie jest,

I mój dylemat jest czy iść do tej poprzedniej pani. A jeśli pójdę to czy kolejnym razem iść też do niej, czy wrócić do tej obecnej.

Szczerze nie wiem :-)

Obie są fajne i dobrze wykonują swoją pracę. 

A wszyscy których pytam o radę się śmieją, ale nikt nie umie poradzić ;-)




Podobne postybeta
"Hmm"
Dopisywanie czegoś do własnego kodu, który ma wiele lat jest trudne ;-)
To upgrade, or not to upgrade?
Z jednej strony ludzie żyją dłużej i lepiej, z drugiej "upadek moralny"... to co w tym "upadku" złego?
Moc wykresu.... Czyli jak wieść szczęśliwsze życie ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz