sobota, lipca 11, 2020

Pożytki z terminu ważności karty kredytowej ;-)

Moja karta kredytowa właśnie jest w okolicy końca swojej ważności (co by znaczyło, że mam ją już 12 lat i to jest 3 okres).
No i różne serwisy przysyłają mi maile z info, że za niedługo się skończy i żeby coś z tym zrobić.

No i robię ;-) np. w przypadku Medium zrobiłem cancel konta ;-)

Wybrałem tą opcję bo kiedyś kupiłem membership żeby móc przeczytać serię artykułów, nigdy ich nie przeczytałem, a co miesiąc billowali mnie na 5 USD (możliwe, że z VAT).

Teraz już nie billują ;-)



Podobne postybeta
Nintendo Switch - jednak nie...
Pożytki z niedosypiania?
Chyba wiem czemu aplikacje natywne nadal przeważają nad tymi w HTML5 na mobile
Czy "Nowy" Blogger znaczy, że Blogger będzie żyć?
Pytania o sen odbierają mi sen ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz