czwartek, lipca 16, 2020

Nieprzewidziane konsekwencje blokowania sobie dostępu do różnych stron kradnących czas ;-)

Tak sobie od jakiegoś czasu blokuję czy bardziej opóźniam dostęp do pewnych stron (więcej o tym w moim poście o diecie informacyjnej przed wyborami ;-)) i to ma smutne konsekwencje ;-)

Zaczyna do mnie docierać jak rzadko używam komputera do czegoś produktywnego ;-)

Skończyłem pracę i przeszedłem z firmowego komputera do prywatnego, i po chwili widzę czarny ekran bo do mnie dociera, że próbuję wejść na Facebooka albo stronę z newsami ;-)

A kupka przypadkowych książek na biurku czeka....

kupka "przypadkowych" książek przy biurku...

Komputery są głupie.... ;-)


Podobne postybeta
Ewolucja Buzz Troll Remover'a ;-) - czyli nad czym teraz pracuję
TVP Kultura - uświadamiacz ignorancji ;-)
Idą wybory i mnie kusi wprowadzenie mojej własnej ciszy około wyborczej ;-)
Nie bądź jak miś koala....
Czemu od 30 godzin nie piję Coli - Eksperyment ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz