wtorek, marca 24, 2020

A może by wrócić do używania Google Drive do przesyłania komunikatów między przeglądarkami?

Od jakiegoś czasu używam Brave jako przeglądarki na swoim laptopie.
I jest fajnie, problem w tym, że nie działa w nim kilka rzeczy, które były w Chrome.
Chyba najważniejsza jest synchronizacja haseł. Której po prostu nie ma ;-)
No i Brave nie ma też tego co ma Chrome, czyli wspólnego, przypiętego do profilu obiektu który przez chmurę Google jest współdzielony między wszystkimi przeglądarkami z tym profilem.
A to problem bo moja wtyczka Chrome2ChromeV2 działa w oparciu o ten obiekt...
No i zastanawiam się czy może wrócić do mojego oryginalnego projektu ;-) czyli Chrome2Chrome, które zamiast tego współdzielonego obiektu używało Google Drive czy wtedy jeszcze Google Docs ;-)
Kod mam, jak i wszyscy bo jest dostępny w GitHubie (Chrome2Chrome), pytanie czy API się bardzo zmieniły.
Jakby się to udało ruszyć to musiałbym to pożenić jakoś z kodem Chrome2ChromeV2, bo ten ma jednak trochę więcej ficzerów....

Gdyby się udało plusem byłoby to, że wtedy można by było przesyłać tabki nie tylko między Chrome'ami, ale nawet między Chrome a Brave czy ogólnie dowolnymi przeglądarkami na Chromium :-)

Na razie jednak jeszcze nie zacząłem kodować bo przez to ciągłe siedzenie w domu, jakoś czasu nie mam ;-)


Podobne postybeta
Chumbawamba "Charlie" - wypijmy za Darwina :-)
Chrome2ChromeV2 - działamy przez chrome.storage.sync :-)
Chrome2ChromeV2 na GitHub :-)
Straszna wizja
O przydatność tabletu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz