piątek, czerwca 12, 2009

Dobre pomysły nie rdzewieją ;-) - czyli o tym jak XKCD żartując z Google Latitude przypomina mi co pisałem kilka lat temu :-)

Dzisiejsze XKCD zażartowało sobie z Google Latitude.



Po obejrzeniu tego komiksu stwierdziłem, że to dziwne ;-) Przecież 5-6 lata temu pisałem coś takiego dla samochodów, tak że nasi klienci poza mapką z trasą samochodu mieli też możliwość obejrzenia raportu z informacjami gdzie ich auta były o jakiej porze, z jaką prędkością jechały, czy miały włączone swoje specjalne urządzenia i inne tym podobne.
Nie była to zlecona rzecz, tylko coś co dopisałem bo miałem taką możliwość ;-)
Zresztą cały nasz produkt robił mniej więcej to co dzisiejsze Google Latitude, plus dodatkowe rzeczy, jak np. wyszukiwanie pojazdów które znajdowały się w danym terenie w zadanym czasie i podobne. Teraz ten produkt potrafi o wiele więcej.
A w przypadku mojego G1 jakoś na to nie wpadłem ;-)
Ale już wiem, że będzie to moja druga zabawa z kodowaniem dla Androida ;-)
Pierwszy jest klient Blipa - Blipuś, który na razie działa, ale go przepisuję przed pokazaniem go światu [choć jak ktoś bardzo chce to proszę o kontakt ;-)].


Podobne postybeta
Amazon mnie przerasta ;-)
23278.59 km and counting
Książkowy Stack Overflow ;-)
Zabawy z Chrome, chrome.storage.sync jest wielkie :-)
Spóźnialskie Google Latitude ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz