czwartek, listopada 29, 2012

Nexus 4 me wants...

Ale jako, że żyję w trzecim świecie to teraz nie mam szans. Może za miesiąc, a raczej za dwa, a pewnie za trzy....
Ale cholerniki wiedzą co robią ;-) Już po głowie mi chodzi żeby sobie może kupić jednak Galaxy Nexus tak "na chwilę"....  bo taki Ingress na Nexus S jest woooollllnnnnyyyy (nie żebym grał, jutro mam nadzieję bo będę w okolicach Rynku :-)).
To co mnie hamuje przed kupnem substytutu to to, że za te parę miesięcy gdy do trzeciego świata trafi Nexus 4 będę miał zgryz co zrobić z wtedy niechcianym Galaxy Nexus ;-)
Może jakaś fajna firma w UK szuka programistów? ;-) Bo wtedy miałbym pewną motywację by zasiedlić UK i mógłbym się poczuć jak obywatel pierwszego świata.....
To co mi się najbardziej podoba w Nexus 4 to większy telewizor, Photosphere z Androida 4.2 i szybkość... sęk w tym, że patrząc na to jak się pojawia i znika w Google Play w tych krajach gdzie jest ;-) to nie tylko ja go chcę.....
Tacy miłośnicy hipsterskiej Nokii nie mają problemu, Lumnie Nokia pewnie rozsyła w 24 godziny i urządza imprezę dla pracowników jak jakąś sprzedadzą (do teraz mieli 2 imprezy ;-)).
No, niefajnie.... 
Plus taki, że za 7 dni (pracowych, kalendarzowo 9) mam urlop! :-)

#toBlogger  

[Go to original post on Google+]




Podobne postybeta
Znów o rozwiązywaniu krzyżówki
Przemek w krainie Stefanów ;-)
Amazon mnie przerasta ;-)
Android Nokia syndrome ;-)
Dziwne wiadomości na GG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz