piątek, marca 29, 2019

Samung Galaxy Watch - pierwsze wrażenia marne.....

Moja moto 360v2 niedomaga i uznałem, że czas zmienić zegarek.
Wybór padł w końcu na Samsung Galaxy Watch...

Wygląda to to tak (to ten po prawej, ten po lewej to moto 360v2)


No i jestem nie do końca zadowolony ze zmiany.

Wygląda gorzej niż moto 360v2, ma mniejszy telewizor, Tizen jest o wiele bardziej zamotany niż Wear OS, do tego Samsung uważa, że "umi w programowanie" więc stworzyli całą masę programów które musiałem zainstalować wraz z zegarkiem.....

Na razie czekam na Pixel Watcha i coraz częściej spoglądam w kierunku iPhone + Apple Watch.....


Podobne postybeta
Samsung nie umie w software ;-)
Dla mnie Apple Watch to jedyny powód by używać iPhone'a ;-)
E! Gdzie jest mój następny smartwatch?
Android Wear.... jaki zegarek po Moto 360 v2?
70+ godzin, Staff i iPhone ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz