środa, września 01, 2021

Samsung nie umie w software ;-)

Kupiłem jakiś tydzień temu Galaxy Watch 4 Classic, czyli pierwszy Galaxy Watch z WearOS...

Wcześniej miałem Galaxy Watch'a z Tizenem, a jeszcze wcześniej 2 Motki 360 ;-)

No i jakoś tak dwa dni temu czy coś koło tego przestałem widzieć na zegarku powiadomienia (jakiekolwiek), myślałem, że coś się pozmieniało w ustawieniach więc poszedłem do nich i zobaczyłem to:



Trochę mi tu brakuje opisów do opcji menu ;-)
Są przełączniki, ale jak się z nich skorzysta to nic się nie dzieje (nawet po zmianie ekranu i powrocie nie pamiętają tych ustawień).

Szukałem rozwiązań w sieci, próbowałem czyścić cache i dane apki i nic.
W końcu ją odinstalowałem...

Reinstalacja była trudna bo uparło się, że nie zna mojego zegarka więc muszę go zresetować (choć wtyczka do tej aplikacji swobodnie sobie twierdziła, że nie może się dogadać z zegarkiem ;-)).

Ale na razie jest sukces, udało mi się znów zrobić by mieć powiadomienia na zegarku.

Ale najwyraźniej Samsung nie umie w Software... do tego są nadal funkcje, które działają tylko z telefonami Samsunga, ale nie przez to, że te mają jakiś specjalny sprzęt... po prostu Samsung sobie tak ustalił i tyle i jak się chce mieć Samsung Health Monitor na innych telefonach to trzeba kombinować (na razie mi się nie chce ;-)).

Tak po zastanowieniu w sprzęt Samsung też do końca nie umie, Galaxy Watch 4 Classic ma znacząco krótszy czas pracy na baterii niż Galaxy Watch ;-)





Podobne postybeta
Samung Galaxy Watch - pierwsze wrażenia marne.....
Pandemia snowi nie służy ;-)
Trudne USB...
OOo2GD w różnych smakach ;-)
Przydatne narzędzia ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz