sobota, czerwca 11, 2016

Skazany na urlop ;-)

Zostałem skazany na 2 tygodnie urlopu* ;-)
Wyrok będzie wykonywany od poniedziałku ;-)

Potrzebne mi to jest, ale tak trochę z zaskoczenia to na mnie spadło przez co nie mam żadnych planów.
Co innego w grudniu, wtedy by się przydało, ale z racji tego, że w grudniu to czym się opiekujemy odwala największy kawał roboty to de facto nie ma urlopów ;-) [a mnie by się wtedy przydał bo akurat na początku grudnia skończyłem wielki projekt]

Takie 2 tygodnie z zaskoczenia mają jednak swoje plusy :-)
Po pierwsze to są 2 tygodnie gdy nie trzeba wstawać by zdążyć na jakąś ludzką porę do pracy.
Po drugie (choć wynika to z pierwszego ;-)), nie ma przymusu chodzenia spać o jakiejś ludzkiej porze :-)
Po trzecie, to czas kiedy można kodzić i czytać ile dusza zapragnie :-)
I można jeździć na rowerze :-)

Jedyny minus, to to, że nie dostanę aż tyle piniądzów za urlop ile mogłem dostać przez co będę miał pewnie opory przed kupieniem Macbooka ;-) [pracowego znów dostanę, ale pracowy to pracowy]



* - mam 20 dni niewykorzystanego urlopu za 2015 rok, a że odchodzę z firmy to w interesie moim i firmy jest bym go jak najwięcej wykorzystał.


Podobne postybeta
Ekszperyment
Ofiara algorytmu
Długi weekend z zaskoczenia ;-)
Czekam na MotoTab
Pośpiech, BuffyPedia i Cool and Quiet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz