poniedziałek, sierpnia 24, 2015

Automagiczne dodawanie tagów do Pocket :-)

Pracuję nad nową wtyczką do Chrome, która doda do Pocket możliwość tworzenia reguł dla tagów.


Zrobienie pierwszej wersji zajęło mi jakieś 20-30 minut.
Wziąłem TimeToRead i zmieniłem kod generujący tagi.

Później zmieniłem serię if'ów w zestaw zahardcodowanych reguł.
Pierwsze 2 reguły to taka, która na podstawie słowa lifehack w urlu dodawała tag "lifehack" i druga, która w razie zobaczenia słów "you" i "how" albo "you","can" dodawała tag "self improve".
Od wtedy doszło jeszcze parę, ale jak na razie wszystkie są 1 lub 2 słowne.

Działa to zadziwiająco sprawnie.

Problemem jest tylko stworzenie UI, które pozwoli dodawać/zmieniać/kasować reguły.
Problemem będzie też znalezienie miejsca na ich trzymanie.
Współdzielony między instancjami przeglądarki obiekt wydaje się być zbyt mały, stąd możliwe, że trzeba będzie plik z regułami trzymać w Google Drive.

UI tworzę od wczoraj w AngularJS. Niby AngularJS pomaga (trzeba przyznać jednak, że nie pisząc w AngularJS od paru jakichś 6 miesięcy nie do końca pamiętam jak to się robi ;-)).

Ktoś zainteresowany testowaniem jak będzie gotowe? ;-)


Podobne postybeta
Dodawaj automagicznie tagi do swoich postów w Pocket :-)
Polymeryzacja AngularJS ;-)
Bayesian Inference Tool jako Chrome App ;-)
Tak Maven'ie, zbłądziłem ;-)
A może by wrócić do używania Google Drive do przesyłania komunikatów między przeglądarkami?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz