sobota, sierpnia 23, 2014

Zła lojalność ;-)

Małe rzeczy zmieniają sposób patrzenia na świat ;-)
Dostałem ostatnio ultimatum od T-Mobile (oni to nazywają ofertą ;-)) w którym zagrozili, że albo przejdę do nowej taryfy JUMP ze swoimi numerami, albo oni mi podniosą cenę o 5 PLN za każdy z numerów.
Od parunastu lat byłem lojalnym klientem, a tu taka niespodzianka...

Ale dobrze się stało.

To mi uświadomiło, coś co jest niby oczywiste, ale nigdy na to tak nie patrzałem. Lojalna powinna być firma w stosunku do klienta, nie klient w stosunku do firmy.

Dlatego trzeba zmienić sobie mindset ;-) nie działać tak, że człowiek godzi się na niedogodności bo są (zwykle pozornie) mniejsze niż koszt zmiany. Od razu trzeba sprawdzić czy zmiana nie wyjdzie "taniej".
Nie płaćmy podatku od pozornej wygody.
W końcu to oni mają o nas - klientów - walczyć, a nie my - klienci - o nich ;-)

Ja już podjąłem kroki w celu opuszczenia T-Mobile. Najpierw jeden numer, a drugi gdy się umowa skończy (bo tutaj akurat te 5 PLN więcej mnie nie zaboli, a nie chcę podpisywać kolejnej umowy na parę lat bo już za chwilę, za chwileczkę Blueconnect mi nie będzie potrzebny).


Podobne postybeta
Ciekawe czy ktoś zajmuje się "testowaniem" czy może "próbkowaniem" rynku nieruchomości? :-)
Informacja
A Pi ciągle działa....
12 lat ;-)
Google I/O 2015 spojrzenie drugie