niedziela, czerwca 01, 2014

Czyżbym zabił Chromebooka?

Zainstalowałem crouton'a na moim Chromebooku, później Ubuntu 14.04, później zrobiłem shutdown i Ubuntu i teraz widzę informację, że obraz systemu zniknął lub uległ zniszczeniu i bym włożył pendrive'a z obrazem....
Zrobiłem to, zaczął się uruchamiać i wywalił nieznany błąd ;-)

Zgodnie z zaleceniami ze strony supportu spróbuję z innym pendrivem, a jak to też nie pomoże to zgłoszę sprawę do Google ;-)
W ostateczności może się zaś okazać, że zabiłem swojego Chromebooka :-(

Tyle dobrze, że ostatnimi czasy i tak zwykle sobie gdzieś leżał i nie był używany ;-)

Kurcze to już drugi netbook, którego "zabiłem" lub coś mu zrobiłem próbą instalacji Ubuntu 14.04 ;-)


Podobne postybeta
Chromebook jednak żyje :-)
Chyba zabiłem mojego Pocket PC....
Jak sobie zjednywać ludzi?
Nic mi się nie chce......
Linia poleceń rządzi!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz