piątek, maja 03, 2013

Krótki przepis na użytecznego Windows 8 ;-)

Tak, mam problem, nie znoszę UI z Windows 8, czekam z utęsknieniem na 8.1, które pozwoli mi na bootowanie netbooka do desktopa.
Do tego czasu jednak raz na jakiś czas muszę drania odpalić i jest mi źle....

Ale ostatnio okazało się, że Chrome może mi trochę życie osłodzić ;-)

Co prawda menu start mi akurat jakoś szczególnie nie brakuje w Windows 8, ale co tam ;-)

Włączając Chrome App Launcher'a w Windows dostajemy "Menu Start" ;-)


Dzięki temu możemy się w Windows 8 chociaż przez chwilę poczuć jakbyśmy byli z powrotem w normalny świecie, świecie gdzie designerzy MS nie mają wpływu na nasze życie... (btw rozumiem, że są ludzie którzy kochają Windows 8 czy Windows Phone i bardzo się z tego powodu cieszę, ale mnie MiSiowy design się nie podoba i sprawia, że netbooka za Windows 8 używam góra raz w tygodniu przez jakieś 20 minut czyli tyle ile potrzeba by mi się 1 plik pobrał).


Podobne postybeta
clone() i Cloneable się mszczą ;-)
Wiele desktopów i lupa - czemu Windows tego nie ma?
Jak się czuje włączając Windowsa...
Są ludzie, którzy nie kochają Java'y
Jak wykryć spamowe konto w Google+

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz