piątek, maja 03, 2013

Idziesz grać w ingres, kończysz jako obsługiwant parasola chroniącego kamerę TV ;-)

No i proszę, poszedłem dziś hackować portale w Ingress... a skończyłem ostrzelany przez szwedzkich najemników, trzymając czapki urodziwych ułanek ;-) i trzymając parasol nad kamerą telewizji prowadzącej wywiad z ułanami....


Akurat tu dowództwo ułanów wśród którego nie ma uroczych ułanek ;-)

Jako, że robiłem za support dla kamery to uznałem, że mogę spróbować swoich sił w produkcji TV...
Efekty nie porażają, ale jest wybuch ;-)


Udało się też domknąć pole ;-)


A dokładniej 3 pola ;-)


Na łączną sumę 1436 MU ;-)


Podobne postybeta
Kto chce mieć szare życie?
Wirtualna wycieczka po Los Angeles :-)
Moje IT życzenia co do 2009 :-)
Dobre IDE bywa złe ;-)
Ingress - to wciąga ;-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz