wtorek, listopada 27, 2012

Dwa spostrzeżenia na dziś ;-)

Pierwsze jest taki, że jeśli moje życie to film to ścieżka dźwiękowa leży ;-) momentami są fajne kawałki, ale jak ja śpiewam to dość monotonnie jest.
Drugie takie, że największą dumę z tego co w tym roku zrobiłem odczuwam z kartonowej obudowy na Raspberry Pi... Kodersko jakoś niczego nie umiem sobie przypomnieć...
Niby jeszcze trochę roku przede mną, ale zwykle coś koderskiegi co mi się podobało miałem na sumieniu o tej porze....

Takie jakieś nieoptymistyczne są oba spostrzeżenia ;-)

posted from Bloggeroid




Podobne postybeta
Cyniczne pytanie
Liczenie Pi ;-)
Hackowanie dysku ;-)
Był wrzesień, jest październik
Już prawie, prawie i będziemy na Plutonie ;-)

1 komentarz:

  1. Akurat drugie jest całkiem pozytywne. Oznacza, że potrafisz zrobić coś więcej niż napisać kilka fajnych linijek kodu. W dodatku jesteś z tego dumny, czyli nie ograniczasz się tylko do kodzenia.

    OdpowiedzUsuń